Záhlaví a zápatí na každém dokladu
Záhlaví a zápatí na každém dokladu
Systém Trynx umí automaticky přidávat do každého nově vytvořeného dokladu předvolený text do záhlaví a zápatí. Funguje to tak, že při vytvoření dokladu program kontroluje jestli existuje nějaké nastavení textu pro záhlaví a zápatí tohoto dokladu. Pokud ano, použije jej. Záhlaví a zápatí obsahují tyto doklady: Faktury vydané, Zálohové faktury, Interní doklady, Dodací listy vydané, Zakázky, Nabídky, Objednávky.
Výchozí záhlaví a zápatí můžete nastavit v menu „Seznamy -> Ostatní -> Záhlaví a zápatí dokladů“
Otevře se seznam všech evidovaných záznamů pro záhlaví a zápatí. Na začátku bude prázdny, přidejte tedy nový záznam tlačítkem „Nový záznam“ a otevře se karta pro editaci záznamu. Zde vyberte pro jaký typ dokladu má být záhlaví a zápatí použito a pro jaký jazyk. Typy dokladů, pro které má záhlaví a zápatí smysl vybírat jsou tyto: Faktury vydané, Zálohové faktury, Interní doklady, Dodací listy vydané, Zakázky, Nabídky, Objednávky.
Jakmile budete mít požadovaný text zapsán, klikněte na tlačítko „Uložit“. Každý nový doklad pak bude obsahovat tyto zadané texty pod záložkami „záhlaví“ a „zápatí“. Tyto texty můžete dále upravovat a budou vytištěny na výsledných dokladech.
Dále je možné nastavit individuální záhlaví a zápatí pro každého partnera zvlášť. Dělá se to v „Seznamy -> Adresář partnerů“ na záložce „záhlaví a zápatí dokladů“. Texty zde nastavené mají přepíšou výchozí texty zadané v „seznamy -> ostatní -> záhlaví a zápatí dokladů“. Pokud nechcete, aby byly výchozí texty přepsány, zaklikněte „přidávat za výchozí“ a texty budou přidány za existující výchozí texty.
Prosím o komentář ohledně QR kodu na faktuře, děkuji Spálenský