Loader

Helpdesk a všeználek

zpět

Reagujte včas díky SMS zprávám z klienti.cz

Autor Tomáš Halász
Tomáš Halász pro Helpdesk a všeználek 13. únor 2018 0 komentářů

S radostí jsme dnes spustili novou funkci systému klienti.cz. Jde o notifikaci o nových zápisech do helpdesku pomocí SMS zpráv na váš mobil.

 

Jak to funguje?

V případě zápisu nové události do helpdesku přímo klientem přes externí odkaz odešle systém SMS zprávu všem správcům helpdesku, které máte ve vaší firmě definovány. SMS zpráva obsahuje název klienta a předmět události.

Je také možné si nechat zasílat SMS zprávy při příjmu události do helpdesku přes email.

SMS zprávy mohou být doručovány během několika málo sekund, nebo pokud preferujete levnější variantu tak během dvou hodin. Pro odesílání SMS zpráv využíváme službu smsmanager.cz, kde je potřeba mít aktivní účet s přednabitým kreditem. 

Na zadané telefonní číslo správce helpdesku vám pak budou chodit SMS jako jsou tyto.

 

Co to stojí?

V rámci systému klienti.cz neplatíte nic navíc. Jediné, co je potřeba je mít zdarma aktivovaný účet na smsmnager.cz a nabitý kredit, který se použije na úhradu poslaných SMS.

 

Co je potřeba udělat pro aktivaci odesílání SMS?

- registrovat se zdarma na smsmanager.cz

 

- v klienti.cz doplnit u svých správců helpdesku jejich telefonní čísla

 

- v klienti.cz v nastavení doplnit údaje pro přístup do smsmanager.cz

- v klienti.cz nastavit kdy se mají SMS odesílat

 

 A to je vše. Věřím, že se vám nová funkce bude líbit stejně jako nám. V případě dotazů, neváhejte a napište.