Loader

Blog

zpět

Novinky v aktualizaci pro květen 2017

Autor Tomáš Halász
Tomáš Halász pro Blog 8. květen 2017 0 komentářů

dnes jsme přidali do aplikace Klienti.cz další novou funkci a provedli opravu nově nalezených chyb.

Novinka - vyúčtování heldpesku

Ukončeným událostem v Helpdesku doposud chyběla vazba na faktury nebo zakázky. Nyní můžete jednoduchým způsobem provést vyúčtování ukončených událostí. Je možné buď vytvořit jednu fakturu nebo zakázku ze všech ukončených událostí jednoho odběratele. Nebo další možností je, vytvořit fakturu nebo zakázku z událostí různých odběratelů. Ke každé vyúčtované události je zapsáno číslo faktury/zakázky a toto číslo můžete vidět v přehledu událostí v helpdesku. Cena do faktury nebo zakázky se přebírá z celkové ceny události. Celková cena události se řídí vždy výpočtem z celkové doby trvání řešení násobené sazbou kategorie požadavku. Sazba DPH se použije podle nastavení v částí "Helpdesk".

Opravy

  • formulář prodejky obsahuje datum prodeje
  • na zakázkový list tiskneme kontaktní telefon a email odběratele
  • vyřešeno ukládání poznámky v zakázce, které při překliknutí na další záložky nefungovalo úplně správně.
  • opravena chyba kdy po editaci záhlaví a zadání zakázky se tyto údaje hned neobjevily v zakázce
  • online chat se nyní zobrazuje jen v hlavním okně aplikace
  • okénko se zprávami o výsledku operací jsme přesunuli doprava nahoru aby se nepřekrývalo s online chatem
Značky
Blog jen tak

Kategorie

Blog Blog(24) Faktury Faktury(5) Helpdesk a všeználek Helpdesk a všeználek(2) Obecné Obecné(5) Objednávky Objednávky(0) Sklad Sklad(3) Zakázky Zakázky(0)

Oblíbené články

19. březen 2024
Bankovní účty
26. prosinec 2023
Nastavení programu TRYNX

Oblíbené značky

Blog jen tak Blog jen tak faktury faktury Návody Návody Popis funkcí Popis funkcí

Poslední komentáře

10. leden 2022
10. září 2019